2012年8月4日 星期六

My Wedding Gown

訂好酒席後,其實之前已有一間係KT的樓上婚紗店,係fb看過款式不錯,價錢亦算中等,所以見到他們有新package,
我就趕緊約時間上去試衫。

好開心第一次fitting,原是幫我做姊妹,現在還幫我做伴娘的Gina,跟我和Sam一起上去睇衫和幫我影好多相,又給我意見。
好開心第1次fitting後,就join了package。

價錢是$4xxx/8套衫連男裝。

但其後係fb見到有一篇share,話呢間係黑店,那時我和Gina都嚇一嚇,還害怕怎算好?
因Gina都想join呢間package,她亦是下年big day。

但我們覺得只要大家都禮貌,只要於第1次fitting揀了自己喜愛的gown,那就沒太大問題。
加上那裡的老闆娘其實真的好熱情,其實有時做service,真的人夾人,如大家剛巧是不夾,再好的service都會有問題。

我其後還試埋2nd fitting,雖然都無轉其他款,現家期望下年2月最後fitting和揀衫,希望big day那日著得靚靚。

我揀了的Wedding Gown,試了很多款,仍是維持不變




這條粉紅色可能用來送客用。



沒有留言:

張貼留言