2012年10月18日 星期四

Big Day @ Ringo Chau Production

係7月時,見到大學同學big day video,看了後,就知道自己搵到Wedding Day photography - Ringo Chau Production

因我呢個大學同學自己都要求好高,她的wedding好多野都要求完美,DIY得很仔細。

心想她揀得的big day 攝影,一定唔會差。同學那輯big day亦影得好好呀!原來Ringo都是她朋友介紹。
雖然Ringo是Freelancer,不過我覺得freelance影得無咁濫,出來既效果和感覺會更真緻。

同埋當睇到他facebook,先知道原來他和我舊同事是朋友,哈!世界真細小。
雖然羅儘了朋友價,都不是平很多,不過我覺得他給我個價都是一個很合理的價,他跟我講,他已加了價,不過是朋友婚禮介紹,所以都是報舊價。哈哈!!不知道是否好朋友價呢?!?!哈哈!!

因當開始確實結婚日期,就不斷睇big day photos reference,但都揀唔到好岩既人選。

要同時兼顧:
相片質素
相片內人物動作捕捉
價錢
相片感覺

有d覺得好靚,但big day還比pre-wedding貴,要17800-2XXXX
有d影得都ok, 但都要$12XXX
有d好junior,就$8XXX

因之前我覺得big day 2P1V都係約$8000-$10000

當睇到Ringo的相後,張生覺得他真的是用心去影,相裡的人物表情流露,捕捉得很好。
所以很快就確認了他喇!

他的期都好full,我朋友的13520想找他,但他都已經有schedule了。

Below is his facebook:
http://www.facebook.com/home.php#!/ringochau.hk?fref=ts


1 則留言:

  1. 我有朋友 3 月結婚, 剛取 big day video (DVD mode), 係佢屋企47吋平面電視睇, 解像度真係差 D. 我先留意到呢個問題, 問返我間 big day 攝影公司, video 都係 DVD mode, 唔係 HD, 無言。。。你可以問下你 vendor video 係咪 HD ar!!
    [版主回覆10/22/2012 10:45:30]我都唔知呢,我都問下先,不過如唔係最新器材,都可能是DVD mode only

    回覆刪除