2012年11月22日 星期四

裝修進入最後階段

因裝修已接近尾聲,重話呢個星期應該搞掂,所以昨晚跟張生羅好窗簾木棍和房燈上去,上到去,7點幾油漆師父重未收工,他係度油緊第2浸油。
睇進度應該快起貨了。

牆身和天花都不錯。
但房門好似唔係呢個款,唔係一個凌形,應該有幾個凌形的款,不過算丫。都裝好。
因現家房門色淺,門框油既色都淺,但我希望深d既門框色。希望下面新門框的類似色。
不過都油好了,所以無得改。

原我們只換自己房的窗簾,但突然未來99話要換,原日她自己去揀,現家就話我地話事,做同一系列。
所以昨晚急上去度尺,因之前度自己房的冷氣機位都度唔夠尺寸資料。
我們快快度好了4 sets窗和冷氣機尺寸,打算打電話俾鋪頭加木棍,怎知原來裝單前晚去羅木棍時留下了。

又唔記得個名,好快記得前晚打過去。
因未來66又話師兄星期五鑽孔,星期五即我今晚要羅到木棍上去,師父星期五先安裝到丫。
唉!好彩今早打去講了尺寸,今晚就可以羅左木棍先。

今晚真係好趕,首先去上水羅棍,跟尺寸,跟住又羅住幾碌棍返青衣。真係玩到頭暈暈了。
為何不早點確認幾時鑽孔,確認換晒新窗簾?!?!

兩老又怕師父鑽孔要錢,其實鑽幾個孔唔係都收錢嘛!
重有我們既房燈,張生遲遲唔講要裝燈,現家兩老一聽到裝燈,重驚。

燈就預左收錢,不過要睇下收幾錢。


 




燈展買的房燈,第一行第一個,當我買時,好多款已經俾人買晒了。
想買有d水晶係中間裝飾,但要$360,又唔係好靚,咁就買個平平地既膠料房燈。開燈後既效果都ok。用完黃色燈後,之後自己再換返LED燈泡或白光慳電膽。

1 則留言:

  1. 所以我淘寶買左個電礸...... 自己礸礸礸
    搵d 裝修師傅真係下下都同計
    [版主回覆12/04/2012 10:03:16]d 裝修師父根本就唔願幫你,好彩他哥識水電,自己搞都搞了一天再加一晚。
    所有入房線都係他哥搞好,真係謝謝他。

    回覆刪除