2013年1月2日 星期三

Pre-wedding taken by us @Korea

自11月頭韓國回來後,一直都未得閒,最近開始整第1本相薄,將之前朋友幫我地影,同埋我地係韓國自拍的相影相薄後,d相終於揀了和再被朋友加了點effect。
下面係一些相薄內既相,頭2張係picasso wedding MUA幫我地影既snapspots,跟住下面那些就係我地用腳架影的。

其實唔開心,因那幾天都落雨,去南怡島又落大雨,到最後果日先有陽光出來。

Pre-wedding@弘大

Pre-wedding@韓屋



自拍@南怡島
當日去到先發現無pack張生件白恤衫到gip內,那刻真的好唔開心,重諗使唔使轉行程,當晒了車費就算,但又覺得來到又唔影好可惜,
幸好當日張生著了紅色格仔恤衫,因去完南怡島後會去小法國村,那裡只可著便服影相,那件紅色格仔恤衫都襯到白色禮服。哈!





影完呢張後,就落超大雨,就這樣被迫結束南怡島的拍攝。
但其實那日全日都下細雨,我地係落住細雨咁影每一張相,個地下是泥地,全濕的。
當日係超凍,但影既時候,竟然feel唔到太凍。哈哈,人既意志真的大於一切。



之後我地又趕去小法國村影小王子,那裡還比南怡島再凍多一點=.='''






到最後一日,太陽才出來,我們唔放過,早上趕去首爾大公園,又拍了一些才結束Korea pre-wedding之旅。



首爾大公園內的景色都很美麗,可惜時間唔夠,只能快快影。








 

2 則留言:

  1. 自拍好叻呀!!
    [版主回覆01/04/2013 22:52:01]哈哈,所以來來回回都係個幾個pose,我地都係見人自己去韓國影,唔好晒。
    但時間好急,又可拖gip,其實過程很辛苦。

    回覆刪除
  2. 海外影婚照真係博架, 一切由天不由人
    不過睇相睇唔出落雨 wor
    韓國嘅紅葉真係好靚靚呀
    [版主回覆01/11/2013 14:08:56]上面法國村d人擔緊遮,有d時間落她密,真係又凍又濕又趕又辛苦。
    不過現家睇返成品,雖唔算得上什麼,但覺得呢個做個留念,睇返d錢,會覺得好值得。

    回覆刪除