2013年8月7日 星期三

法國 II @ Day 3

Day 3的第2元天法國行程,今日主要去睇2個博物館,第一個是凡爾賽宮,第二個是羅浮宮。

一大早出酒店門外,見到好多蒲公英。

早餐都尚叫豐富,每天都吃牛角飽,吃到現家見到都驚!

我地9:30am去到,我地排隊入館,領隊就去買飛。一開始天陰,建築物感覺殘舊,但其後出太陽,就會見到金碧輝煌,有太陽的建築物和相片都會好大分別。

排左一個鐘,開始出太陽,金閘開始金起來了。

一有太陽,就好熱,無太陽時,拉埋鍊都好凍。



陽光下的金碧輝煌




終於排完隊入到去!

我地揀左睇皇宮,唔夠時間睇後花園,但其實後花園超靚超大





入到去wa然四起,領隊事前有介紹,天花板四角所有花紋圖畫都是對稱。






 

呢個教堂現場睇超靚。

窗外望出去,後花園好大好大,這裡只是後花園入口

 



凡爾賽宮天花上的巴洛克式建築跟羅浮宮天花上是一樣,出於同一畫師,但我唔記得左個名,哈哈!

 

 


全是四邊對稱,如有時間,每一部分可以再細看一下。



 



當時我地經過鏡廳都唔知,因當時趕住搵出口,出去集合,我地全程都係得一個鐘45分鐘睇,但內裡好大又多人。



皇后寢室真係好靚



全部都對稱,我好留意每一個牆角

終於出返來,怕遲到集合時間,中午陽光更爆,宮殿就更靚

好彩我地早到,現家先到個d人排2-3個鐘先入到去

 

我地用電話自拍

睇完後便是吃法國餐

好似超市幾十蚊支既2012年紅酒,哈

鵝肝醬,我覺得好難食,試了一口

香橙鴨脾意粉,終叫有d岩吃既野落肚

甜品,都算是ok

吃完法國餐,係餐廳內抖下

跟住就到羅浮宮,當地中國人導遊帶我地入去參觀講解,首先睇不同型態的耶穌雕像

跟住就睇米開朗基羅的《奴隸》垂死的奴隸》和被綁的奴隸》

跟住睇第1寶:蒙娜麗莎,好辛苦攝入去人群中影個大頭,可惜無時間無空間去目視細看



跟住睇一些有特色的名畫,雖然唔識藝術,但真係張張都栩栩如生

館內最大的一幅畫:《迦拿的婚宴

第2寶:勝利女神


同一畫師畫的天花同凡爾賽宮內的天花是一樣的


第3寶:維納斯


 

重睇左好多個雕像和名畫,導遊都解釋得好清楚,跟住就可以出去影相。
好靚既玻璃金字塔





玩下野先



小的凱旋門

係館內焗到快暈,又著得多衫,出來抖抖口


我們和6299合照


臨走係館內連接的小金字塔拍張照先,雖然導遊係咁吹,因其中一個女團友中途唔見左,我地有headsphone,不斷叫她出返去大堂,我就一個人係大堂等她。
導遊就帶班團友同領隊集合左先。

最後一站:春天百貨加自家晚飯,因只有45mins,我第一日睇手袋,又唔覺有咩心水,所以我地去左晚飯,因領隊話明天早上會有2小時既時間俾我地購物,
現家係吃飯時間,唔係shopping,但有d團友都係咩都唔理走去買野,退稅用左好耐時間,差唔多1小時。


我地揀左後面街的一間越南粉,都叫好食,至少好食過d垃圾中菜店。


明明7pm,結果等左半個鐘先出來。

我無試,因我唔好呢個甜品,團友昨晚係香舍大道買左一個,話超甜超甜。

3 則留言:

  1. 好正呀....希望有機會我都可以去法國一遊~
    [版主回覆08/08/2013 19:49:34]一定有機會的,我現家都好懷念這個蜜月旅程,真的很開心很甜蜜。
    希望我好快都可以好似你咁再甜蜜d

    回覆刪除
  2. 我honeymood 都有去~ 最鐘意係法國 跟 住就係意大利 ~~ 好懷念
    [版主回覆08/13/2013 18:55:11]法國和荷蘭我都好鐘意,真係好掛住。

    回覆刪除
  3. 張張圖片的天空真的藍得好像畫上去甘....
    好funny...
    看著這些圖片,都知你今次的honeymood好大收穫....
    [版主回覆08/15/2013 13:50:38]多謝呀!但最靚既荷蘭景色還未post,等我啊!
    荷蘭個天藍到不得了;歐洲景色實在太美了。

    回覆刪除