2012年9月15日 星期六

France Bridal @ 試衫篇

 
剛星期四下午請了半日假,去了法國婚紗試衫。

好耐無放半日relax holidays, 那日下午與男友到Hipot@apm吃個悠閒午餐,再慢慢到法國於kln tong office.

他們都快手,一會都羅好我預先揀定的10條婚紗,但有2條婚紗因有人客著緊影相試唔到。
那日的法國都很多人,好多人走來走去影相。果然都是好好生意呀!
因我們只是想影下,所以無upgrade任何野,我只可有2條婚紗,男友就揀了最基本的男禮,絲花花球我亦跟網友買了一個全新的粉紅瑰玫。哈哈!!
20/9就影相丫!!

男友突然收到公司電郵和電話,要6點回到公司開會,幸好我們提早了半小時,我地試完婚紗和男西裝後,都只是4:30pm。
男友足夠時間回到公司,哈哈。

我送他到公司的地鐵站後,再由港島線去返油麻地,自己一個人行下街,買了以下的 $18 紅色bowtie。



因為當晚的9pm又約好picasso 開pre-wedding準備會,所以時間上都是配合得很好。
男友7:45pm就去到太子與我會合吃飯,Picasso又打電話來話可以早半個小時開會。當日全日行程的時間都配合得很好,哈哈!

Korea Pre-wedding會已開,現家期待11月初也去韓國。

1 則留言:

  1. 得閒去我個blog 睇下,有韓式花球,襯野你的pre wedding ;)

    回覆刪除